V čem jsou parfémy Versace tak unikátní?

  • MAGAZÍN
  • V čem jsou parfémy Versace tak unikátní?

V čem jsou parfémy Versace tak unikátní?

V čem jsou parfémy Versace tak unikátní? To se dozvíte v tomto článku, který je zaměřený právě na parfémy Versace. Takže na nic nečektej a přečtěte si naši recenzi této značky.

Italská značka Versace nabízí dámské parfémy, pánské parfémy a různé módní kolekce. Mezi výrobky této značky najdeme kabelky, oblečení, ale také boty nebo třeba batohy. Ať tak či tak, nejvíce spojovaná je značka právě s parfémy Versace. Značka má pověst luxusních výrobků a nadčasové módy. Dámské parfémy i pánské parfémy této značky v sobě snoubí vášeň, provokaci i svádění. Jsou jemné a hravé a odráží se v nich italské tempo života, temperament a rychlý životní styl.

Historie značky

Značka Versace byla založena v Itálii, která je samotným srdcem evropské módy. Matka slavného Gianniho Versace vlastnila krejčovský salón, kde vyráběla a šila oblečení pro bohatou italskou klientelu. A právě v salónu své matky se mladý Versace poprvé setkal s luxusní a nadčasovou módou.

S narůstajícím věkem ale Versace nestál pouze o to být pomocníkem v matčině dílně, ale chtěl tvořit sám za sebe a sám se proslavit. Proto se odstěhoval do Milána, které bylo v té době centrem módy a začal vytvářet své vlastní kolekce oblečení. Ty prodával italským módním domům, které je od něj s nadšením odkupovaly.

Až v roce 1978 si konečně založil vlastní firmu a představil svou první vlastní kolekci oblečení pod svou značkou Versace. Sám Versace uvádí, že jeho mottem je slogan „Styl má smysl jenom když je váš vlastní!“. A právě tímto mottem se řídí během přípravy kolekcí, které se vyžívají v křiklavých barvách, výrazných vzorech a různých, do té doby nepoznaných stylech.

První parfém Versace

Věhlas a popularita italského klenotu mezi módou stále více roste. Versace se ale nespokojil pouze s produkcí kolekcí oblečení a luxusní módy, ale na trh uvádí také dámské parfémy.

Prvním parfémem, který značka uvedla na trh, byl parfém Versace GV Dona. Od té doby značka do své nabídky zařazuje čím dál více parfémů, které získávají punc luxusu a těší se vysoké popularitě. V následujících letech Versace přináší dámské parfémy i pánské parfémy, které se rozšiřují do mnoha zemí světa.

Směr značky Versace ve 21. století

Versacemu začalo být prostředí Milána těsné, proto se rozhodl přestěhovat do Miami, města, které skýtalo mnohé další možnosti. Během svého působení v Miami v průběhu konce 20. století si jeho módu a vůně oblíbilo mnoho známých osobností. Mezi nimi je například princezna Diana, Elton John, Demi Moor nebo Madonna.

V roce 1997 byl Gianni Versace tragicky zabit během přestřelky blízko jeho domu a značka, kterou pečlivě vedl a vybudoval, přechází do rukou jeho sestry. Sestra Donatella Versace italskou značku nadále rozvíjí a rozšiřuje a navrhuje svou vlastní kolekci, která ve světě módy zaujala a sklidila pochvaly od mnohých módních kritiků.

V roce 2007 značka upravuje svůj směr a mění přístup k navrhování nových kolekcí. Doposud se kolekce zaměřovaly na bohaté, pestré potisky a vzory, byly potištěné medúzami a podtrhovaly luxusní provedení a smyslnost. Na začátku 21. století se značka zaměřuje na elegantní večerní šaty, vůně pro každou příležitost včetně večerních událostí a společenských setkání a do kolekcí se začíná čím dál více promítat trend používání přírodních a přirozených barev.

Donatella Versace se zaměřuje také na rozšíření počtu parfémů. Její parfémy jsou slavné a oblíbené, mají odvážné, elegantní i svůdné vůně a oblíbily si je ženy i muži po celém světě.

Dámské parfémy Versace

Jak již bylo zmíněno, první dámský parfém byl na trh uveden v 80. letech 19. století, a to pod názvem GV Dona. Popularitu si získal prakticky ihned. Mnohé dámy si tento skvost mezi parfémy oblíbily na denní nošení i na společenské události.

Dámské parfémy Versace v dnešní době obsahují kombinaci svěžesti, jemnosti a smyslnosti. Často jsou použité vůně smyslného santalového dřeva, cedru, pižma, citrusů, květin, exotické mandarinky nebo jemné opuncie. Vůně působí něžně, jemně, elegantně, žensky, jiné jsou provokativní, podporují vášeň a v ženách probouzí odvahu a touhu něčeho dosáhnout.

Versace Bright Crystal

Versace Bright Crystal je jemný ovocno-květinový dámský parfém, který byl na trh uveden v roce 2006 parfémářem Albertem Morillasem. Od té doby si získal popularitu mezi ženami všech věků, a to zejména pro jeho jemnou, čistou vůni, která si ale zachovává punc ženskosti a smyslnosti. Srdce tohoto klenotu mezi parfémy tvoří pivoňka, magnólie a lotos. Parfém je velmi příjemný a skvěle se hodí pro letní dny nebo k něžným, jemným a elegantním šatům.

Versace Crystal Noir

Oproti tomu Versace Crystal Noir je dámský parfém s květinovou, orientální a kořenitou vůní. Jeho tóny oceníme zejména během chladnějších dnů nebo při významnějších událostech. Tento dámský parfém Versace navrhla Antoine Lie a na trh byl uveden v roce 2004 a oblíbily si ho nejen miliony žen po celém světě, ale také samotná Donatella Versace. Srdce tohoto parfému tvoří jemná a něžná pivoňka, elegantní gardénie a exotický pomerančový květ. Doplněné jsou o výrazné a kořenité tóny kardamomu, pepře a zázvoru a základ v podobě santalového dřeva, pižma a ambry. To vše vytváří skvělou a originální velmi výraznou kombinaci, kterou si jistě zamilujete.

Versace Versense

Skvělou volbou pro každodenní nošení je také dámský parfém Versace Versense. Tato toaletní voda je velmi svěží, zároveň ale nepopírá ženskou přitažlivost a smyslnost. Srdcem této vůně je kardamom, jasmín a lír, které vhodně doplňuje bergamot, mandarinka, opuncie a základ ze santalového dřeva, olivovníku, cedru a pižma. Tato kombinace probouzí smysly ženy, dodává jí pocit luxusu a něžnosti a podporuje její smyslnost.

Versace Yellow Diamond Intense

V roce 2014 byl na trh uveden také dámský parfém Versace Yellow Diamond Intense, který byl inspirován středomořským klimatem, vůněmi a chutěmi. Má jemnou citrusovou skladbu a vyniká citrusovou a květinovou vůní. Podporuje pocit ženskosti a smyslnosti a skvěle se hodí k nošení v letních měsících.

Pánské parfémy Versace

Pánské parfémy Versace přišly na trh krátce po uvedení prvního parfému pro ženy. Parfém Versace je vhodný pro každého moderního muže, který má rád jemnost a vyzývavost v jednom. Parfémy Versace v mužích probouzí odhodlání a nevídanou sílu.

Skládají se z jemných kombinací citrusů, růžového dřeva, šalvěje, bylin, estragonu, pižma a mnohých dalších složek. V nabídce pánských parfémů Versace najdeme dřevité vůně, kořeněné vůně, orientální a arabské parfémy. Zkrátka každý muž si přijde na své podle toho, jakou vůni preferuje.

Versace Pour Homme

Z dílny stejného autora jako dámský parfém Versace Bright Crystal pochází také pánský parfém Versace Pour Homme. Ten také navrhl Alberto Morillas a na trh byl uveden v roce 2008. Morillas se při návrhu parfému inspiroval jemnými tóny středomořských vůní a zakomponoval příjemné citrusové tóny, ale také bergamot nebo cedrové dřevo. Parfém je tak příjemně aromatický s citrusovými a nasládlými tóny a hodí se pro denní nošení i významnější příležitosti.

Versace Eros

Mladší sestřičkou vůně je Versace Eros. Tento pánský parfém byl na trh uveden v roce 2006 a vyznačuje se jemnými ovocno-květinovými tóny. Pochází také z dílny Alberta Morillase a díky jemným a něžným tónům se skvěle hodí pro nošení během letních měsíců. Spolu s dámskou variantou Bright Crystal patří i pánský parfém Versace Eros mezi nejznámější a nejpopulárnější parfémy značky Versace.

Versace L’Homme

Jedním z nejstarších kousků mezi pánskými parfémy je Versace L’Homme, který byl na trh uveden už v roce 1986 a stal se stálicí mezi pánskými parfémy Versace. Má nadčasovou kořenitou vůni, která skvěle kombinuje ostrost koření a mírné nasládlé tóny s podtóny bylin a citrusů.