Máme pro vás několik možností, jak můžete za svou objednávku zaplatit, a jak vám ji doručíme. Jestliže vás od nás dělí desítky a stovky kilometrů, rádi vám ho pošleme prostřednictvím České pošty nebo PPL. Vyberte si, co vám nejvíce vyhovuje...
Ceny dopravy
- Česká pošta – Balík do ruky: 80 Kč
- Česká pošta – Balík na poštu: 80 Kč
- Zásilkovna: 49 Kč
- PPL: 80 Kč
Ceny platby
- Hotově/Kartou: zdarma
- Bankovním převodem: zdarma
- Dobírka – Česká pošta: 39 Kč
- Dobírka – PPL: 29 Kč
- Dobírka – Zásilkovna: 29 Kč
Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH
Česká pošta – Balík do ruky
- Při zvolení této možnosti vám bude balíček doručen prostřednictvím České pošty jako "obchodní balík".
- Očekávejte ho do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
- Jakmile zásilku vyexpedujeme, budete o tom informováni SMS zprávou, ve které naleznete i podací číslo zásilky.
- Přesnou polohu své zásilky můžete, pomocí podacího čísla, sledovat v online systému České pošty.
- V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, uloží zásilku na příslušné poště. O této skutečnosti budete informováni "výzvou k vyzvednutí zásilky" ve vaší schránce.
- Na poště si svou zásilku vyzvedněte maximálně do 6 dní od zanechání "výzvy". Poté bude odeslána zpět k nám do skladu.
- Objednávku doručenou Českou poštou můžete uhradit předem (bankovním převodem) nebo při převzetí (na dobírku).
- Nepřehlédněte! Zásilku doručenou poštou si vždy pozorně prohlédněte! Je-li to možné, otevřete ji rovnou před poštovním doručovatelem. Shledáte-li zboží jakkoli poškozené odmítněte ho převzít. Jestliže totiž viditelně znehodnocený balík převezmete, na pozdější stížnosti už Česká pošta nebude brát ohled. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
- V případě, že převezmete zásilku a po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás prosím co nejdříve na čísle: +420 581 580 660.
Česká pošta – Balík na poštu
- Zásilka vám nebude doručena domů, ale na vámi zvolenou pobočku České pošty (můžete si vybrat až z 2 700 míst).
- Jakmile vaše zásilka dorazí na příslušnou poštu, budete o tom informováni SMS zprávou i e-mailem. Na tuto výzvu si, prosíme, vždy počkejte. Dříve nemá cenu se své zásilky domáhat, téměř s jistotou pro vás ještě nebude přichystána.
- K vyzvednutí zásilky si připravte svůj doklad totožnosti a podací číslo zásilky (případně e-mailovou adresu nebo telefonní číslo).
- Podací číslo zásilky vám přijde SMS zprávou i e-mailem ve chvíli, kdy pro vás balíček vyexpedujeme.
- Objednávku doručenou Českou poštou můžete uhradit předem (bankovním převodem) nebo při převzetí (na dobírku).
- Nepřehlédněte! Zásilku doručenou poštou si vždy pozorně prohlédněte! Je-li to možné, otevřete ji rovnou před poštovním doručovatelem. Shledáte-li zboží jakkoli poškozené odmítněte ho převzít. Jestliže totiž viditelně znehodnocený balík převezmete, na pozdější stížnosti už Česká pošta nebude brát ohled. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
- V případě, že převezmete zásilku a po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás prosím co nejdříve na čísle: +420 581 580 660.
Zásilkovna
- Síť výdejních míst po celé ČR a SR.
- Vy sami si zvolíte, ve které Zásilkovně si chcete balíček od nás vyzvednout.
- Zboží tam bývá doručeno do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
- Vaše zásilka zde zůstane uložená nejdéle 7 dní ode dne doručení. V případě potřeby si tuto lhůtu můžete zdarma prodloužit až na 21 dní.
- Přesnou polohu své zásilky můžete sledovat na www.zasilkovna.cz/vyhledavani.
- S případnou reklamací zboží vám pomůže asistent na vámi zvolené Zásilkovně.
Kurýr PPL
- Objednané zboží vám doručí kurýr společnosti PPL.
- Tuto dopravu doporučujeme hlavně zákazníkům z větších měst.
- Zboží bude doručeno do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
- Ráno, v den doručení, by vás měl kontaktovat kurýr a domluvit si s vámi přesné místo a čas doručení (oboje lze po domluvě s ním změnit).
- Jestliže si zvolíte tento způsob dopravy, zadejte do objednávky telefonní číslo, na kterém budete k zastižení.
- Svou zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz (v horním menu si zvolíte políčko "Sledování zásilky", kam napíšete číslo své zásilky a stisknete OK).
Platba online převodem – GoPay
Jestliže spěcháte na doručení zásilky, tento způsob platby je nejrychlejší.
Při volbě platební metody si zvolte možnost ON-LINE PLATEBNÍ KARTOU, která vás rovnou přesměruje do vašeho internetového bankovnictví. V tomto případě expedujeme zboží ihned po přijetí potvrzení o platbě.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou standardně chráněny platební bránou vaší banky (stejně jako při zadávání bankovního převodu). My ani společnost GoPay k nim nemáme přístup. Naše společnost, jakožto příjemce platby, obdrží jen informaci o provedené transakci obsahující pouze základní údaje o platbě.
Vy, jakožto zákazník, nám dáváte pouze souhlas se zpracováním vašich kontaktních údajů (a to až do doby vyjádření vašeho písemného nesouhlasu s tímto zpracováním). Tyto kontaktní údaje slouží výhradně k uskutečnění objednávky a nebudou poskytnuty jiným subjektům (s výjimkou zpracovatelů plateb).
Převod peněz zajišťuje společnost GoPay.