Máme pro vás několik možností, jak můžete za svou objednávku zaplatit, a jak vám ji doručíme. Jste-li z Olomouce a okolí, můžete si své zboží bezplatně osobně vyzvednout u nás ve výdejně (která je součástí naší firmy). Jestliže vás však od nás dělí desítky a stovky kilometrů, rádi vám ho pošleme prostřednictvím České pošty nebo PPL. Vyberte si, co vám nejvíce vyhovuje...
Nepřehlédněte! Osobní odběr - Olomouc otevřen! ZJISTIT VÍCE
Ceny dopravy
- Česká pošta – Balík do ruky: 80 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
- Česká pošta – Balík na poštu: 80 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
- Zásilkovna: 39 Kč (nad 1 500 Kč zdarma)
- PPL: 70 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
- Osobní odběr: ZDARMA
Ceny platby
- Hotově/Kartou: zdarma
- Bankovním převodem: zdarma
- Dobírka – Česká pošta: 39 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
- Dobírka – PPL: 29 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
- Dobírka – Zásilkovna: 29 Kč (nad 3 000 Kč zdarma)
Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH
Osobní odběr – Olomouc
- Jedná se pouze o výdejní místo zboží objednaného v našem e-shopu. Nejde o kamennou prodejnu.
- Osobní odběr je zdarma.
- Za zboží můžete zaplatit až zde, při převzetí objednávky, hotově nebo kartou.
- O průběhu zpracování objednávky vás budeme informovat SMS zprávami (1. SMS – potvrzení o přijetí, 2. SMS – zboží je již připravené k odběru). Prosíme, pro balíček se k nám vypravte až potom, co vám přijde tato potvrzující SMS.
- Jestliže za zboží zaplatíte předem (bankovním převodem), přijdou vám tyto SMS zprávy:
- SMS – potvrzení objednávky;
- SMS – potvrzení přijetí platby;
- SMS – zboží je již připravené k odběru + PIN kód (ten je k vyzvednutí objednávky nutný!).
- Váš balíček zde bude uložen po dobu 7 dní. Potřebujete-li na jeho vyzvednutí více času, prosíme, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem. Rádi vám tuto dobu prodloužíme.
- S případnou reklamací nebo zákonným odstoupením od smlouvy vám pomůže asistentka na výdejním místě.
- Vybrané hodinky si na výdejním místě můžete nejprve prohlédnout a vyzkoušet, teprve potom přejít k platbě.
Osobní odběr - Vánoční otevírací doba
14. – 18. 12. | 8:30 – 17:00 |
19. – 20. 12. | 8:30 – 15:00 |
21. – 23. 12. | 8:30 – 19:00 |
24. 12. | ZAVŘENO |
25. – 27. 12. | ZAVŘENO |
28. – 30. 12. | 8:30 – 17:00 |
31. 12. | 8:30 –15:00 |
Česká pošta – Balík do ruky
- Při zvolení této možnosti vám bude balíček doručen prostřednictvím České pošty jako "obchodní balík".
- Očekávejte ho do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
- Jakmile zásilku vyexpedujeme, budete o tom informováni SMS zprávou, ve které naleznete i podací číslo zásilky.
- Přesnou polohu své zásilky můžete, pomocí podacího čísla, sledovat v online systému České pošty.
- V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, uloží zásilku na příslušné poště. O této skutečnosti budete informováni "výzvou k vyzvednutí zásilky" ve vaší schránce.
- Na poště si svou zásilku vyzvedněte maximálně do 6 dní od zanechání "výzvy". Poté bude odeslána zpět k nám do skladu.
- Objednávku doručenou Českou poštou můžete uhradit předem (bankovním převodem) nebo při převzetí (na dobírku).
- Nepřehlédněte! Zásilku doručenou poštou si vždy pozorně prohlédněte! Je-li to možné, otevřete ji rovnou před poštovním doručovatelem. Shledáte-li zboží jakkoli poškozené odmítněte ho převzít. Jestliže totiž viditelně znehodnocený balík převezmete, na pozdější stížnosti už Česká pošta nebude brát ohled. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
- V případě, že převezmete zásilku a po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás prosím co nejdříve na čísle: +420 581 580 660.
Česká pošta – Balík na poštu
- Zásilka vám nebude doručena domů, ale na vámi zvolenou pobočku České pošty (můžete si vybrat až z 2 700 míst).
- Jakmile vaše zásilka dorazí na příslušnou poštu, budete o tom informováni SMS zprávou i e-mailem. Na tuto výzvu si, prosíme, vždy počkejte. Dříve nemá cenu se své zásilky domáhat, téměř s jistotou pro vás ještě nebude přichystána.
- K vyzvednutí zásilky si připravte svůj doklad totožnosti a podací číslo zásilky (případně e-mailovou adresu nebo telefonní číslo).
- Podací číslo zásilky vám přijde SMS zprávou i e-mailem ve chvíli, kdy pro vás balíček vyexpedujeme.
- Objednávku doručenou Českou poštou můžete uhradit předem (bankovním převodem) nebo při převzetí (na dobírku).
- Nepřehlédněte! Zásilku doručenou poštou si vždy pozorně prohlédněte! Je-li to možné, otevřete ji rovnou před poštovním doručovatelem. Shledáte-li zboží jakkoli poškozené odmítněte ho převzít. Jestliže totiž viditelně znehodnocený balík převezmete, na pozdější stížnosti už Česká pošta nebude brát ohled. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
- V případě, že převezmete zásilku a po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás prosím co nejdříve na čísle: +420 581 580 660.
Zásilkovna
- Síť výdejních míst po celé ČR a SR.
- Vy sami si zvolíte, ve které Zásilkovně si chcete balíček od nás vyzvednout.
- Zboží tam bývá doručeno do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
- Vaše zásilka zde zůstane uložená nejdéle 7 dní ode dne doručení. V případě potřeby si tuto lhůtu můžete zdarma prodloužit až na 21 dní.
- Přesnou polohu své zásilky můžete sledovat na www.zasilkovna.cz/vyhledavani.
- S případnou reklamací zboží vám pomůže asistent na vámi zvolené Zásilkovně.
Kurýr PPL
- Objednané zboží vám doručí kurýr společnosti PPL.
- Tuto dopravu doporučujeme hlavně zákazníkům z větších měst.
- Zboží bude doručeno do 2 pracovních dní od expedování zásilky.
- Ráno, v den doručení, by vás měl kontaktovat kurýr a domluvit si s vámi přesné místo a čas doručení (oboje lze po domluvě s ním změnit).
- Jestliže si zvolíte tento způsob dopravy, zadejte do objednávky telefonní číslo, na kterém budete k zastižení.
- Svou zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz (v horním menu si zvolíte políčko "Sledování zásilky", kam napíšete číslo své zásilky a stisknete OK).
Platba online převodem – GoPay
Jestliže spěcháte na doručení zásilky, tento způsob platby je nejrychlejší.
Při volbě platební metody si zvolte možnost ON-LINE PLATEBNÍ KARTOU, která vás rovnou přesměruje do vašeho internetového bankovnictví. V tomto případě expedujeme zboží ihned po přijetí potvrzení o platbě.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou standardně chráněny platební bránou vaší banky (stejně jako při zadávání bankovního převodu). My ani společnost GoPay k nim nemáme přístup. Naše společnost, jakožto příjemce platby, obdrží jen informaci o provedené transakci obsahující pouze základní údaje o platbě.
Vy, jakožto zákazník, nám dáváte pouze souhlas se zpracováním vašich kontaktních údajů (a to až do doby vyjádření vašeho písemného nesouhlasu s tímto zpracováním). Tyto kontaktní údaje slouží výhradně k uskutečnění objednávky a nebudou poskytnuty jiným subjektům (s výjimkou zpracovatelů plateb).
Převod peněz zajišťuje společnost GoPay.